Redaksjonen i Lydavisa produserer CD-er som kommer ut 2 ganger pr. måned.

Bak Lydavisa finner du en gruppe entusiastiske personer som bruker av sin fritid til å produsere Lydavisa og redaksjonen har egen teknisk utstyr der dem lager en CD med 1 times aktuelt og lokalt nyhetsstoff og underholdning 2 ganger i måneden, og tilbudet er gratis for mottakeren!

Lydavisa formidler aktuelt nyhetsstoff fortrinnsvis av lokal karakter og andre innslag redaksjonen finner aktuelle. Ved siden av lokale nyheter kan du også lytte til musikk, opplesing av dikt og historier av kjente og populære forfattere. Dessuten prioriterer redaksjonen besøk og intervjuer av personer i kommunen som har ei interessant historie å fortelle.

Her ses Olav Maagard i ferd med å spille inn det siste på denne månedens CD-plate.