Alle prosjekter i regi av Stange RK skal ta utgangspunkt i 4-veis-testen og bygge opp under Rotary International sin visjon, formål og motto.

Komiteèn består av: -Leder Olav Maagård, Per Erik Rustad

Prosjektene skal ikke inneha en økonomisk risiko som kan settes foreningens drift og resultat på kort&lang sikt i fare.

PROSJEKT KOMITÉ

Olav Maagaard (Julegryta)

Per Erik Rustad (Gjøvika)

Olav Maagaard, Ivar Botterud, (Lydavisa)

Nils Ringnes (Rasen)

-

Stange Rk  skal gjennomføre prosjekter som knytter seg opp til næringsliv, det offentlige eller ideell sektor til fordel for unge, gamle og yrkesaktive. En møtearena kan være en times oppmøte før kameratkveld der lærlinger og nyinflyttede inviteres å delta ut av meningsmangfold.

Stange Rk har årlig deltakelse i prosjekt julegryte for Frelsesarmeen

(Internasjonalt prosjekt i Armenia under DG ledning sammen med Hamar Vest følges opp av TRF komite.)

-Åpne møter med samarbeidspartnere for å vise frem mangfold og verdiskapning der overskudd går til veldedige formål i lokalsamfunnet.

-

Stange Lydavis fortsetter i samme skala som før, og vi prøver å gjøre tilbudet mer synlig med hjelp av INFO&PR. (

Stange Rotary er nå deltagende i Rasen Leirsted og drift av dette.