Pressemeldinger sendes på etterspørsel!

Bilde: Årets første fremsidegjennomslag for Stange Rotary som lager all PR.

Stange Lydavis sine møtelokaler ligger på Elfstad, som er Stange eldste bygging, mitt imot hovedinngangen ti Rådhuset mot jernbanen i en ærverdig eplehage.

Hvis du vil gå hjelp med å finne frem fakta, noe du vil få frem som du savner på hjemmesiden, komme i kontakt med riktig person eller få forslag på brukere som gjerne står frem med navn og virke for en intervju - så kontakt oss gjerne på følgende e-mail : olajphkennedy@gmail.com (styremedlem, President Stange Rotaryklubb)

Det får gjerne være hvilken som helst av dere flinke jenter og gutter som lager skoleavis, skoleprosjekt eller er med i en frivillig organisasjon  som noen av stjernereporterne på NRK som elsker lokal forankring og liker gratis tilbud med kontinuitet.